Alla talar svenska

tisdag, 8 november, 2011

Dagens vansinnesaffär

Filed under: mat — allatalarsvenska @ 19:11

Det är koreansk bönpasta. Jag hoppas det är den sorten jag tror det är, som man brukade få till bulgogi.

Jag köpte en vinterjacka också, en halvlång Didrikson, men jag måste provgå den här hemma lite innan jag bestämmer om jag ska behålla den. På plussidan är den varm och vattentät med rejäla dragkedjor överallt. På minussidan så är den svart och rätt lik min gamla jacka. Vi får se.

1 kommentar »

  1. Åååååå, den där burken ingår numera i mitt lager av ”måste ha i kylskåpet” – lika viktig som pesto, oliver och creme fraiche 😉
    Jag blandar den i allt möjligt för ”den där lilla extra kicken” 😉

    Kommentar av Annieverse — onsdag, 8 februari, 2012 @ 10:02 | Svara


RSS feed for comments on this post.

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

