Alla talar svenska

onsdag, 3 augusti, 2011

Så roligt kan vi inte ha!

Filed under: observationer — allatalarsvenska @ 09:08

Den här kaffemaskinen har stått utanför kontorsbyggnaden sen igår. Jag kan se för mig SWAT-teamet som ryckte in i full mundering, slet ur kontakten och släpade ut maskinen fortare än kvickt, och den febrila aktivitet som föregick insatsen. Varför SWAT-team? Titta lite noggrannare vad det står på den vita etiketten. Så roligt kan man VERKLIGEN inte ha hos en statlig verksamhet! Vet ni vad!!! 😀

 

För den som undrar så är mitt nya jobb inte statligt, men jag är utskickad till den här verksamheten som konsult och började mitt uppdrag i måndags.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

