Alla talar svenska

tisdag, 8 februari, 2011

California Girl

Filed under: övrigt — allatalarsvenska @ 19:02

Den norska vintern är alldeles för lång enligt min mening. För att ha något att se fram emot har jag bokat en resa till San Francisco i början på mars. Lasso får stanna hemma med katterna och det är inte ett dugg synd om honom eftersom han reser som en jojo i jobbet för tillfället.

I San Francisco kommer jag ha en guide som lovat att visa mig den bästa shoppingen, och en annan som lovat ta med mig på en bar eller två. 🙂 Mindre än en månad kvar. Yay!

2 kommentarer »

  1. Härligt! San Francisco är annorlunda, men en jävligt häftig stad! Mycket skumma människor dock.

    Golden Gate måste du se. Och besöka området Hayes valley:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Hayes_Valley,_San_Francisco

    Kommentar av Camilla — tisdag, 8 februari, 2011 @ 20:02 | Svara

  2. Check!
    Jag ska bo nära Powell BART så det är nära.

    Kommentar av allatalarsvenska — tisdag, 8 februari, 2011 @ 20:02 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

