Alla talar svenska

onsdag, 26 januari, 2011

Aj!

Filed under: övrigt — allatalarsvenska @ 16:01

Jag halkade precis utanför jobbet igår, och skrubbade mitt ena knä. 😦 Byxorna höll och jag har konstigt nog inget blåmärke, men det gör lite ont. Särskilt när jag ska börja röra mig efter att ha suttit en stund. Givetvis har jag talat om för alla hur syyyyynd det är om mig. Om jag inte hade haft så smala jeans idag hade jag kavlat upp byxorna och visat dem plåstret också. Men är det någon som kommer med blommor, kakor och choklad för det? Nä! Typiskt…

 

😀

1 kommentar »

  1. Du får sätta upp en ny lapp
    My Mum, Gunnel Bergander and me.
    Gunnel skulle promenera till Ralången och bröt foten på tre ställen.
    Jag ramlade ju över sparken trots halk och stöd och pajade vänsterhandleden denna gång precis då högerhandleden blivit brukbar igen. Det är synd om människorna, speciellt dig.

    Kommentar av kerstin karlsson — torsdag, 27 januari, 2011 @ 21:01 | Svara


RSS feed for comments on this post.

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

