Alla talar svenska

torsdag, 2 december, 2010

Grrrrr, vad typiskt

Filed under: övrigt — allatalarsvenska @ 18:12

Jag repade bilen igår. Skulle parkera i garaget på jobbet. Det är väldigt trångt men jag har ju lyckats förr. Jag tyckte jag såg mig för så noga, och trixade massor för att komma rakt så backspeglarna skulle klara sig, men ändå lyckades jag skrapa i bakskärmen i en pelare. Typisk, när vi har ny och fin bil! Jag ringde till Lasso och var ganska upprörd, mest för att jag var arg på mig själv. Han trodde jag hade kört på någon eller kört av vägen, så han blev nästan glad när det ”bara” var lacken. 😀

Nåja, det finns ju företag som lever på att fixa lackskador, så bilen kan nog bli fin igen.

1 kommentar »

  1. Jadå, bilen blir nog fin igen! Men jag vet hur irriterad man kan bli, har råkat ut för ungefär samma sak själv med hyfsat ny bil… 😦

    Kommentar av annieverse — söndag, 5 december, 2010 @ 04:12 | Svara


RSS feed for comments on this post.

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

