Alla talar svenska

onsdag, 1 september, 2010

Tråkiga nyheter

Filed under: övrigt — allatalarsvenska @ 21:09

Min pappa dog i söndags. Han har varit sjuk en längre tid så det var inte helt oväntat, men det är ändå ett telefonsamtal man helst skulle ha sluppit. Jag var där och hälsade på förra helgen, och redan då var han svag, men jag trodde inte det skulle gå riktigt så snabbt. Han var bara 67 år gammal, så helst av allt skulle man ju velat ha en stark och frisk pappa, men cancer är sällan rättvist.

2 kommentarer »

  1. Men herregud! Jag blev ledsen när jag läste. Hälsa hela familjen jättemycket och hör av dig om det är något som jag kan göra för dig.

    Kram!

    Kommentar av Camilla — torsdag, 2 september, 2010 @ 18:09 | Svara

  2. Tack!

    Kommentar av allatalarsvenska — fredag, 3 september, 2010 @ 00:09 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

