Alla talar svenska

måndag, 14 juni, 2010

Först så går det ner, sen så går det upp

Filed under: observationer — allatalarsvenska @ 18:06

Jag föll aldrig för modet med jeans som är så lågt skurna att de precis täcker ni-vet-vad, men efter minst 15 år med jeans som hänger på höften har jag nu köpt ett par som faktiskt sitter i midjan. Eller nästan i alla fall. De sitter väldigt snyggt när jag står, men att sitta med dem känns ooooovaaaaant. Jaja, jag vänjer mig väl så småningom. Ungefär lagom tills det inte är modernt längre. 😛

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

