Alla talar svenska

tisdag, 12 januari, 2010

Skruttbilen

Filed under: Uncategorized — allatalarsvenska @ 20:01

Vår bil är tydligen färdiglagad nu. Återstår bara att planera hur vi ska få hem den. Känns lite lagom dumt att begära ledigt en dag nu, när vi båda precis kommit tillbaka till jobbet efter sjukdom. Dessutom var det lite si och så med mitt jobbande igår förmiddag. Var tvungen att stanna hemma och vänta på en brandinspektör som skulle komma och kontrollera kaminen och vår ”brandskyddsberedskap”. Jag hade inte jobbdatorn hemma, så jag fick koppla upp mig med min privata dator och det går alltid låååååååångsamt.

Nåja, bilhämtningen löser sig väl alltid på något vis. Och vi blev godkända av brandinspektören. 🙂

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

