Alla talar svenska

tisdag, 7 juli, 2009

Ny hårdvara

Filed under: övrigt — allatalarsvenska @ 23:07

Min Nokia 3310 började onekligen bli lite omodern, så jag har äntligen lyckats bestämma mig för en ny mobil. Det blev en SonyEricsson t700. Jag hoppas den är bra. Jag har provklämt och -känt på en och den verkar OK både när det gäller menyer och storleken på knapparna. Jag var lite sugen på en rosa bara för att det fanns, men det blev en röd/svart.

t700

Den kommer förhoppningsvis på posten om några dagar. 😀 Sen kan jag också köra OperaMini. Det ska bli kul med en mobil med kamera. Jag hoppas att det ska funka att ladda upp bilder till bloggen. Den har ett hål att fästa snören i också. Och det finns en butik i Oslo som säljer MASSOR med mobilsmycken med Hello Kitty. Gissa vem som ska dit pronto! 😀

2 kommentarer »

  1. Jag vill gärna ha en ny jag med. Helst Samsung eller LG, av patriotiska skäl, hihi! Speciellt gillar jag de där modellerna där man skjuter upp ovandelen…vad de nu heter. Och så vill man ju kunna kolla teve med mobilen, som alla gjorde på t-banan i Seoul…

    Kommentar av annieverse — söndag, 12 juli, 2009 @ 13:07 | Svara

  2. Jag har använt för många dåliga Samsungmobiler i jobbet, så jag provar något annat. 🙂

    Det där med TV i mobilen var ju helt självklart i Korea, men här i Europa har det inte slagit alls. Du får rapportera hur det är i Indien!

    Kommentar av allatalarsvenska — onsdag, 15 juli, 2009 @ 13:07 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

