Alla talar svenska

torsdag, 2 juli, 2009

Återvinning

Filed under: övrigt,boende — allatalarsvenska @ 16:07

Idag har jag för första gången sålt saker på Blocket. Jag hann inte mer än lägga upp den första annonsen, på diverse bokhyllor, förän det var någon som ringde och ville ha allihop. De var hämtade och betalda en timme senare. 🙂

Nu har jag uppe två annonser till, med diverse möbler. Ingen har hört av sig än, men det hann bli mitt på dagen och supervarmt innan jag fick upp dem så folk ligger säkert på stranden. Vi får se om någon ringer i kväll. Lite spännande!

2 kommentarer »

  1. Jag har också goda erfarenheter av Blocket. Har lagt upp trasiga gamla möbler där (trodde de bara dög till att eldas upp) – det kom en snubbe nästa dag med släp, betalade glatt och hämtade eländet. Otroligt!!

    Kommentar av annieverse — måndag, 6 juli, 2009 @ 14:07 | Svara

  2. Det gick inte lika snabbt efter bokhyllorna, men allt eftersom har det ena och det andra rasslat iväg. 🙂

    Kommentar av allatalarsvenska — onsdag, 15 juli, 2009 @ 13:07 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

