Alla talar svenska

tisdag, 23 juni, 2009

Sökträff

Filed under: Uncategorized — allatalarsvenska @ 17:06

Om man söker på eniro på ”dagspris asfalt” kommer min blogg upp som första icke-kommersiella träffen. Hur vet jag det? Jo, någon har nämligen gjort den sökningen och sedan klickat sig till mig blogg. Det kan jag se på statistiksidan. Någon annan har hittat hit genom att söka på ”doft av löddrig häst”.  Välkomna! 🙂

Att kolla statistiken är nästan lika kul som att läsa kommentarer. 🙂

2 kommentarer »

  1. Hihi, man kan ju tro att du kränger asfalt som en liten bisyssla, till bästa dagspris då, självklart 🙂

    Kommentar av annieverse — onsdag, 24 juni, 2009 @ 08:06 | Svara

  2. Jajemensan, jag har en liten asfaltskokare i köket. 🙂

    Kommentar av allatalarsvenska — onsdag, 24 juni, 2009 @ 16:06 | Svara


RSS feed for comments on this post.

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

