Alla talar svenska

måndag, 16 mars, 2009

Let’s Dance!

Filed under: övrigt — allatalarsvenska @ 11:03

Jag är ”hooked” på Let’s Dance. Pinsamt men sant. Vi hade svensk TV ett tag, och då kunde jag se det, men nu får jag titta på nätet i efterhand. Min stora favorit är Magnus Samuelsson. Med tanke på hur många med bättre förutsättningar – både fysiskt och bakgrundsmässigt – som försökt men fallit så tycker jag det är fantasktiskt att han kan få sånt sväng på sin gigantiska kropp. Han verkar dessutom vara en hyvens kille.

Kolla in den här buggen från senaste programmet. Den fick han full pott för av domarna.

2 kommentarer »

  1. Åh, jag visste inte ens att man kunde kolla fyran på nätet – tack för tipset! Vi har bara SVT World och jag känner att jag är på glid i fråga om svensk nutidskultur 😉

    Kommentar av annieverse — tisdag, 17 mars, 2009 @ 13:03 | Svara

  2. Tyvärr så måste man befinna sig i Sverige (eller ha svensk IP i alla fall) för att se hela program, men man kan se klipp från bland annat Let’s Dance. Det är lite retligt att man inte får se vad domarna säger, men å andra sidan slipper man reklamen och allt dösnack. Och om man kombinerar med vad kvällstidningarna och bloggare skriver efteråt får man en ganska komplett bild av programmet. 😀

    Kommentar av allatalarsvenska — tisdag, 17 mars, 2009 @ 14:03 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

