Alla talar svenska

tisdag, 7 oktober, 2008

Bananchips

Filed under: övrigt,mat — allatalarsvenska @ 23:10

Jag var jättehungrig när jag var och handlade idag. Jag ansträngde mig för att inte köpa något onyttigt, men vid kassan kunde jag inte hålla mig. Jag tvekade mellan en chokladbit och en påse bananchips, tänkte ”bananchips är ju ändå liiiite nyttigare” och så slank de med i korgen.

Med tanke på att bananchipsen hade honung och kokosolja i innehållsdeklarationen är det tveksamt om de var bättre på något sätt än choklad. Man blir lurad av att banan låter nyttigt. Men jag fick mitt straff för att jag inte kunde hålla mig tills jag kom hem utan moffade onyttigheter; ett litet, rackarns chips rispade mig i gommen så jag fick blodsmak i hela munnen. Blörk!

Jag har för övrigt slagit på så man får upp min blogg i sökmotorer. Det genererar inga mängder med besök, men det är lite intressant att se vad folk som hamnar hos mig har sökt på. Än så länge leder sökningar relaterade till rensning av abborre. Undrar om de som läst mitt inlägg angående det blev något klokare. 🙂

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

