Alla talar svenska

torsdag, 5 juni, 2008

Så mycket för all den backträningen…

Filed under: Uncategorized — allatalarsvenska @ 18:06

Mitt jobb anordnade Boot Camp i tisdags. Det är en sorts träning som äger rum utomhus och det skulle vara en blandning av styrka och kondition. Det lät ju bra så jag anmälde mig. Har inte varit på gymet på en hel evighet, men tänkte att alla backar jag gått i borde ha hållit konditionen igång.

Och ja, konditionen var rätt OK. Men efter 40×3 utfall (alltså långa djupa steg) var mina ben som gelé. Sen dess är trappor en plåga. Jag har världens träningsvärk och det känns nästan som jag har en lårkakor på båda benen. Håhå, så uselt tränad var jag.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

